Gött! Själv kommer jag bor på vanliga, Hitills har bara en polare bokat biljett men det kommer nog komma fler de måste dock skynda sig innan biljetthöjningen nästa vecka
Haha, ja det är ju roligt att du har någon att åka med. Ser ut som om jag får köra solo! Men å andra sidan vet man ju inte när/om Beady Eye kommer tillbaka till Sverige heller så det är värt.
Hultsfred sär jävligt lovande ut får man ta och säga, saknas bara en fet headliner på fredagen, Beady Eye, Morrissey och Primal Scream kommer bli najs mfl.
Vet vi hur Beady Eye kommer att bo och leva och trivas? Skulle ju vara kanon om man kanske kunde "springa" på dom. Jag kommer redan på onsdag och har då tid att se mig omkring lite på campingen och även runt om i Hultsfred.
Fantastiskt Gig! Lite publik dock, jag fångade också handduken! Jag och min polare fångade den först sen hoppade typ 10 pers över oss, men riktigt najs när vi delade på den, tror vi träffades då
Jag kan säga med rent samvete att även jag var en av dom första på den. Det vill säga att jag rycktes med ner i leran tack vare att jag greppade handduken. Men fan va kul att vi kunde dela i alla fall.
Jag är sjukt nöjd med giget i alla fall. Att stå mitt emot Liam och så nära... GRYMT!
Någon som skall ner och titta på Beady Eye i Danmark i oktober? Är jävligt sugen men som vanligt verkar jag stå ensam... tänkte därför kolla om någon annan gick i samma tankar.
Hum, jag vill gärna se Noel också... fattar inte att han inte bokat ett gig i Sverige, kan ju vara på G. Säkerligen i STHLM. Men men, får se... kanske ses i Danmark då på Noel's spelning!
Tror Noel kommer till Sverige nästa år hoppas då att han skulle lira i Göteborg eller något, Stockholm känns bara väldigt omständigt men visst skulle man åka och se han ändå Vad kostar det att se Beady Eye då?